Reklamaatio ja takuu

Reklamaatio

Mikäli tuotteessa on reklamoitavaa, pyydämme ottamaan yhteyttä tuotteen myyneeseen liikkeeseen.

Takuu

  1. Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä aine- ja valmistusvirheitä. Takuuaika ilmenee tuotteiden yhteydessä verkkosivuilla.

  2. Takuun voimassaoloaikana myyjä sitoutuu valintansa mukaan korjaamaan, vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, joissa tarkastuksessa todetaan tuotteen käyttökelpoisuutta oleellisesti heikentäviä valmistus- tai ainevirheitä. Tuotteen tai osan vaihtaminen uuteen takuun voimassaoloaikana ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuun perusteella suoritetaan veloituksetta takuuaikana todetun takuunalaisen vian korjaus normaalina työaikana myyjän huoltokorjaamossa tai myyjän valtuuttamassa huoltoliikkeessä.

  3. Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet:
    • normaalista kulumisesta
    • huollon laiminlyönnin seurauksena
    • virheellisestä asennuksesta
    • virheellisestä ja huolimattomasta käytöstä
    • valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä
    • vesivauriosta
    • väärästä säilytyksestä
    • muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti vaikuttavista tekijöistä
    • kilpailukäytössä
    • takuu ei korvaa vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia

  4. Tuotteen myyjäliike täyttää tuotteesta takuuanomuslomakkeen, johon täytetään asiakkaalta seuraavat tiedot:
    • vaurion ilmenemispäivä
    • lyhyt kuvaus viasta ja ilmenemistilanteesta
    • takuutodistus tai ostokuitti
    • henkilö, jolta saa tarvittaessa lisätietoa

×

Kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8-16

Chat

Jos kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, voit jättää meille viestin.

Tuoteneuvonta

Puh. 0201 323 210
asiakaspalvelu@ikh.fi

Verkkokauppatilauksiin liittyvät asiat

Puh. 020 032 300
verkkokauppa@ikh.fi

IKH sosiaalisessa mediassa

Asiakaspalvelu
Tarkoititko näitä?
Tuotemerkit
Tuotekategoriat
Tuotteet
Hakusi ei tuottanut yhtään osumaa.