Uusin tarjouslehti on ilmestynyt! Katso tarjoukset.

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen verkkokaupasta

  • Haluan noutaa tilaukseni myymälästä - mistä tiedän, mitä myymälöitä on valittavissa?

    Kun täytät ostoskorissa yhteystietosi, sinulle näytetään syöttämääsi osoitetta lähimpänä olevat verkkokaupan noutopisteenä toimivat IKH Jälleenmyyjät. Voit tarkistaa myös ennen tilauksen tekemistä, onko sinua lähin jälleenmyyjä IKH Verkkokaupan noutopiste käyttämällä myymälähakua: myymälän tiedoissa on tällöin tieto ”IKH Verkkokaupan noutopiste”.

  • Haluan noutaa tilaukseni esim. mökkipaikkakunnan lähellä olevasta IKH-myymälästä?

    Syötä laskutusosoitteeksi mökkisi osoitetiedot, jolloin postinumeron perusteella saat valittavaksesi mökkiäsi lähimmät IKH noutomyymälät.

  • Annoin tilauksellani vahingossa väärän yhteystiedon, miten toimin?

    Ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostilla verkkokauppa@ikh.fi tai soittamalla numeroon 0200 32300. Varauduthan ilmoittamaan tilausnumeron, jonka löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta. Voit laittaa meille viestiä myös asiakaspalvelusivultamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella.
  • Voinko maksaa verkkokauppaostokseni myymälään noutaessani pakettia?

    Kaikki verkkokauppatilaukset maksetaan tilauksen yhteydessä verkkokaupan ostoskorissa verkkokaupan maksuvälittäjän kautta – myös silloin, kun tilaus noudetaan IKH-myymälästä.

  • Voinko lisätä tilaukselleni tuotteita jälkikäteen?

    Valitettavasti tilaukselle ei voida lisätä tuotteita, mutta voit tehdä haluamastasi tuotteesta lisätilauksen, joka yhdistetään mahdollisuuksien mukaan aiempaan tilaukseesi. Huomioithan, että tämä ei tapahdu automaattisesti, joten olethan tällaisessa tapauksessa aina yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@ikh.fi / 0200 32300.

  • Voiko kahden eri tilaukseni toimitukset yhdistää?

    Tämä riippuu siitä, missä vaiheessa tilaustesi käsittely on ja mitä ja minkä kokoisia tuotteita tilauksesi sisältävät. Olethan tällaisessa tilanteessa aina yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@ikh.fi / 0200 32300.

  • Mistä löydän verkkokauppatilaukseni kuitin / laskun?

    Olen rekisteröitynyt asiakas

    Jos olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ja tehnyt tilauksesi kirjautuneena, voit selata tilauksiasi ja tulostaa kuitin kirjautumalla asiakastiliisi. Kirjaudu asiakastiliisi täällä.

    Minulla ei ole asiakastiliä

    Jos et ole rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi, voit ladata/tulostaa kuitin syöttämällä tilauksesi yksilöivät tiedot täällä.

    Voit olla tarpeen vaatiessa yhteydessä myös asiakaspalveluumme verkkokauppa@ikh.fi tai 0200 32300

  • Unohdin salasanani - miten toimin?

    Voit käyttää kirjautumissivulla olevaa toimintoa Unohditko salasanasi? Tämän jälkeen saat sähköpostiisi salasananvaihtolinkin.

  • En ole saanut laskua tilauksestani

    Maksoin tilaukseni Svea Laskulla, Svea Erämaksulla tai Svea Yrityslaskulla. Olen vastaanottanut tilaukseni, mutta en ole saanut laskua.

    Svea Lasku ja Erämaksu:
    Svea Bank lähettää laskun tilauksellasi ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen noin kahden viikon kuluessa. Tarkistathan myös sähköpostisi roskapostikansion. Huomioithan, että laskun lähettäjä ja maksun saaja on Svea Bank, ei IKH.

    Svea Yrityslasku:
    Yrityslasku lähtee oletuksena verkkolaskuna, jos yrityksen tiedot löytyvät verkkolaskurekisteristä. Muussa tapauksessa lasku lähtee sähköpostilla tilauksella ilmoitettuun osoitteeseen.

  • Tilaukseni sisälsi vääriä tuotteita tai lähetys oli puutteellinen tai viallinen

    Ole yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@ikh.fi tai 0200 32300

Tilauksen palauttaminen tai peruutus

  • Haluan perua tilaukseni, jota ei ehkä ole vielä ehditty lähettää

    Ole mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@ikh.fi / 0200 32300. Varauduthan ilmoittamaan tilausnumeron, jonka löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta. Tilauksesi perutaan ja siitä tehty maksusuoritus palautetaan, jos lähetys ei ole vielä ehtinyt lähteä matkaan. Muussa tapauksessa asiakaspalvelu sopii kanssasi, miten jo matkaan ehtineen paketin kanssa toimitaan.

  • Miten palautan IKH Verkkokaupasta ostettuja tuotteita?

    Sait tilauksesi mukana palautusohjeet, joiden mukaan toimia. Löydät opastusta palautusilmoituksen tekemiseen ja tuotteiden palauttamiseen myös palautusohjeistamme

  • Minulla ei ole palautustarraa - miten palautan tuotteen?

    Jos tilauksesi mukana ei ole toimitettu palautuslähetystarraa (esim. isot tuotteet tai VAK-lähetykset) otathan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun, joka auttaa sinua palautuksen kanssa. Verkkokaupan yhteystiedot: verkkokauppa@ikh.fi / 0200 32300

  • Onko palauttaminen ilmaista

    Verkkokaupasta tilattujen tuotteiden palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta sen jälkeen, kun pakkaus on avattu.  Tällaisia tuotteita verkkokaupassamme ovat esimerkiksi hengityssuojaimet, koko- ja puolinaamarit, korvatulpat, alusasut ja -kerrastot sekä sukat.

  • Voinko palauttaa tuotteen suoraan IKH-myymälään?

    Ensisijaisesti verkkokauppatilausten palautukset lähetetään palautusohjeen mukaisesti mukana tulleella palautustarralla.

    IKH-myymälä, josta noudit tilauksesi voi kuitenkin ottaa palautuksesi vastaan ja välittää sen eteenpäin. Huomioithan, että silloinkin sinun tulee ilmoittaa palautuksestasi verkkokaupan asiakaspalveluun. Maksunpalautus tapahtuu verkkokaupan maksunvälittäjän kautta, verkkokauppatilauksellasi käyttämäsi maksutavan mukaisesti, kun verkkokaupan palautuskäsittely on käsitellyt palautuksesi.

Tuotteisiin liittyviä kysymyksiä

  • Mistä näen tuotteen saatavuustiedon lähimmällä IKH-jälleenmyyjällä?

    Verkkokaupassamme näytettävä saatavuustieto koskee saatavuutta verkkokaupasta. Olethan yhteydessä sinua lähimpään IKH jälleenmyyjään varmistaaksesi tuotteen saatavuuden, toimitusajan ja hinnan kyseisessä myymälässä.

  • Haluaisin työvaatteeseen painatuksen yritykseni logolla

    Voit tilata painatuksen lisäpalveluna IKH-myymälästä ostettuun vaatteeseen. Tee tilaus lähimmässä IKH-myymälässä. Katso täältä lisätietoa painatuspalvelustamme.

  • Löydänkö jostain vaatteiden kokotaulukot?

    Useimpien vaatteiden tuotetiedoista löytyy linkki kokotaulukkoon kohdasta Liitteet ja tiedostot. Löydät runsaasti lisätietoa oikeankokoisen työvaatteen valintaan myös työvaatetuksen koko-oppaasta.  


Tilaa uutiskirje

Tilaa uutiskirjeemme, niin kuulet ensimmäisenä tarjouksistamme. Saat lisäksi tietoa ajankohtaisista aiheista, kuten työturvallisuudesta, rakentamisesta, työkoneista ja varaosista.

Toggle Nav
Valitse kieli
Ostoskori